full gång

Idag har det ena efter det andra gått i varann
så här hinner man aldrig bli rastlös.haha.
Jag var o lämnade john o vanessa på jobb o skola till 8.
sen åkte o lämna danne på dagis,
till min stora förvåning så visade johan intresse
för att vara där omjag var där..
Så johan o jag gick in med jackorna på
och sen när jag tog av mig jackan
så gjorde hand et också.
O han började leka och sen
var det samling,
han får vara i den minsta gruppen
nu ett tag tills han har vant sig.
Så han är med samma person
som har skolat in mina andra 2..
Bättre inskolningspersonal får man ju leta efter.
Sen drog alla ut och det var full fart.
danne tog ut en cykel för flera
som han skjutsade johan o en annan pojke runt.
o johan gick själv o lekte i sandlådan
och var riktigt självsätndig så..
Sen sa jag att jag skulle åka hem
så då släppte han allt.
Då kom han liksom på:
ojdå mamma skulle vists åka hem.
Så efter en stund åkte vi båda hem.
O kommer tillbaka imorgon.
Prick 8,30 imorgon tar de kort
så då ska jag vara med
så han slipper fota gråtandes.
han kommer ju totalvägra,
och en gråtandes pojke
vill man inte köpa kort på.
Så kan han vara glad
under fotograferingen tack vare att jag är där.
Så får det bli så.
Jag gör allt för honom,
och jag har ingen brådska att lämna honom
i ren panik. fy det vill jag inte.
Vore ju jättejobbigt för oss båda.
Då är det bättre enligt mig,
(om man kan) att det får ta tid..
Måste man till et tjobb eller möte
så måste man men jag har inga
tider att passa såpast tidigt på dagen..
Sen kom vi hem ,
jag fixade med kaninerna.
Gav dem mer hö,nytt vatten,
pellets lite grönsaker osv..
O sen var det dags o hämta john på jobbet.
Sen ta en kopp kaffe o en smörgås
o ta en snabbdusch o prata i teleofn lite snabbt.
o sen dra iväg på möte på arbetsförmedlingen.
När jag var klar hade john hämtat barnen på skola
o dagis o vi åkte hem.
Nu är maten i ugnen och jag ska ta o
hjälpa nessa med läsläxan som hon har varje vecka.
Som vanligt kommer hon ju att skylla
på något men någon gång så får jag som jag vill.
O läxan blir gjord..
Sen senare idag ska vanessa och daniel iväg
till draget och baka pizza:-)
Nä nu ska jag gå och kolla hur mina auktioner går.
en har ju gått ut nu,och några går ut om en stund..
Jag kan ju rekommendera den jättefina Belle klänningen
till små flickor som vill vara lite extra fin,maskerad, eller så..
Den är uppe nu o någon dag till:-)
Här är till alla mina auktioner,lite har ju kommit upp nytt sen sist.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=299518&listtype=Auction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!