böcker

Jag har börjat läsa Twilight böckerna.
Det var några år sen som jag verkligen läste böcker.
Nu har jag läst ut båda böckerna på bara några dagar.
Eller om vi säger så här:jag köpte den andra boken igår.
Det är väl en 420-450 sidor och jag läste ut den idag.
Så behöver jag säga att det känns tråkigt
att inte ha den 3:e boken hemma så jag kan forsätta på engång..
Blir uttråkad av bara tanken.

Men jag ska svepa dom där böckerna på engång.
Är väl några kvar o läsa. kan det var 3-4kvar.hoppas det.


Om jag får som jag vill så tar vi o går igenom twilight filmerna idag.
Nu snart.Jag vill ta 3:an igen men ja vi får se vilken vi tar.
Har ju sett alla 3 förut men 3:an minns jag minst av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!