avslutade auktioner

Mina auktioner som jag har lagt upp på tradera
avslutas nu en efter en.
Ett av de hittills avslutade auktionerna är jag nöjd med.
Men 8kr för ett plagg,o sen bara utropspris för 2-3 kr
är inget att hurra för..Ja så kan det gå.
Men det har varit kul iallafall.
Och nöjda kunder förhopningsvis som kommer nog
att bli förvånad över mexx tröjan.
Den ser så fläckig ut på bilderna men det är den inte..
Så det lär ju bli positivt..

Nu ska jag invänta alla avslutade auktioner,
de som går ut idga.
Skicka vinanrmail med kontonummer osv..
Och sen fixa med att skicka iväg de små paketen..

Så jag kommer ikapp lite och sen lägga ut mera auktioner..
Då blir det nog lite mer 2 och 2 per auktion..
Eller större klädset..
Och lägga på 5 kronor så de syns lite mer.
Jag vill att kläderna ska synas när det bara är några minuter kvar
och man söker inom barnkläder.
För det är då man lättast hittar dom där sista minuten köpen..
Annars får man ju söka så noggrant..
Då missar man spontan köparna..

här kommer länken igen
på det som finns kvar..
Finns många fynd..
Kläderna i strl 110 är ju så i fint skick.
Använda av nessa som är så mån om sina kläder.
Och den vackra Belle princess maskeradklänningen från skönheten o odjuret
är ju att rekommendera.Perfekt nu när det snart är halloween också..
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=299518&listtype=Auction

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!