auktioner

Som jag redan har skrivit
några gånger de senaste dagarna
så lägger jag in kläder
som jag säljer på tradera.
Jag har just nu i skrivandets stund 11
annonser uppe.
Det är både tjej och pojk bebiskläder,
och nu även damplagg:-)
Det finns ME&I Kläder bland mina annonser:-)
Och som jag har sagt förut,
barnkläderna skulle jag gärna
kunna dra på mina barn igen
om jag hade någon  i de storlekarna.
Så det är i bra skick:-)
Jag hoppas att jag tjänar några kronor
på detta iallafall,
jag hoppas inte att jag går back på det .
Man vet ju aldrig hur annonserna går
och hur avgifterna blir i slutet.
Men nu försöker jag iallafall göra något..
Och huvudsaken är att man försöker..
Att man gör sitt bästa:-)
Nä nu ska jag ta o lägga in fler kläder
innan vanessa ska på sin fotbollsträning:-)
Och kom ihåg
Vi har fortfarande babysitter från babybjörn,
liggvagn från teutonia prestige att sälja.
Bilder o mera info finns under kategorin:vi säljer
på denna blogg..priset på vagnen och babysittern
går att diskutera:-)
Länken till annonserna på tradera,
kika in där lite då ifall ni vill ha något.
Det uppdateras lite då och då.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=299518&listtype=Auction

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vore jag du skulle jag nog sälja mer i paket. enstaka plagg som inte är märkeskläder (eller ldre märkeskläder) blir väldigt svårsålda och inbringar inte många kronor tyvärr.

2010-10-11 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!