sylvanian families och lady lovelylocks

Det är så roligt med youtube
allting finns ju verkligen där.
Som tex Sylvanians families.
Dom lekte jag med när jag var liten.
Och jag har gett några av dem till barna..
De finns ananrs att köpa br-leksakes affären.. Det är roligt att de blir populära igen..



och kolla här på lady lovely locks.
jag hade aldrig den dockan/barbien
så jag var ju lite avundsjuk.hih
men jag hade några pixies.
och sagan på bok o  band..
som jag förövrigt fick av mamma
när vi skulle resa utomlands  när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

lady lovely locks kollade jag alltid på som barn. Minns att vi fick titta på det på morgonen hemma hos min dagmamma... Men de där björnarna har jag inget minne av, men så hade jag heller inte video när jag var liten.

2010-11-13 @ 10:03:37
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!