sjukling o gymnastikuppvisning

Idag är johan
hemma med mig.
Han fick feber under natten..
Att behöva ta med honom
till dagis när vi skulle
lämna danne var en pina för honom.
Han kunde inte förstå varför han
skulle följa med hem.
Han ville ju vara med dem.
Så han stod utanför dörren o surade.
O sprang in i buskarna o gömde sig..

Jag känner att det har varit
lite för mycket för min mage
på sistone så den värker rejält idag.
Så blir det när man stressar upp sig,
och barn som tjaffsar på morgonen.
Men nu är vi ju hemma
och johan leker i sitt rum och är glad.
O danne o nessa är där dom ska vara..
Så nu ska jag slappa lite.
O gosa riktigt mycket med johan och med
kaninbebisarna.
Som numera är 20 dagar gamla..
Plus att jag måste byta vatten o ge mera hö
till ute kaninerna..

Tvätta o fixa får jag göra senare..
O sen i eftermiddag så har daniel sin
första gymnastikuppvisning.
Det ska bli så mysigt
och sitta där o fika med familjen
och min mamma  o titta på
hur duktig min lilla kille är..
Fota en massa ska jag göra..
O filma såklart..

O lyssna på bamse musik
medans de har gymnastik..
Är ju bamsegympa han går på.
Vanessas första gymnastikuppvisning
var när hon  var 3år.
Det var redskapsgymnastik,I huddinge hallen.
Hon var så söt i sin rosa gymnastikdräkt.
Det är minnen det.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!