perfect home

I söndags var jag
på perfect home party
hos Pernilla:-)
Det var väl typ 3:e gången jag var på ett
perfect home party.
Fast hos olika vänner..

Det är så mycket jag vill ha där
men man får köpa något
lite då och då..
Och kanske önska sig
när man fyller och under jul osv..

Jag tycker att ljuslyktorna är så fina,
och dom där hjärtanen som man kan hänga
och ha värmeljus i.
Skulle passa bra i vårat hem.

Sen skålen i korgen som den heter,
skulle också passa perfekt här hemma
som fruktskål.

Ja jag skulle kunna fortsätta
med min lista på det jag
skulle vilja ha därifrån:-)

Genom denna länk
kan ni kolla på produktkatalogen osv.

http://perfecthome.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!