Ny kategori

Eftersom jag  skriver om både  the twlight saga som film och som bok
(the twilight saga är twilight,new moon,eclipse,breaking dawn osv..)
och kommer att lägga in musik från twilight filmerna så har jag skapat en kategori
som heter Twilight Saga.
Så om man söker efter något som jag har skrivit om twilight så ska de finnas där.
De inlägg som jag missar komemr att finnas under:film/musik.
Men det underlättar om man har en egen kategori om det ämnet.

Så nu vet ni det,vill ni läsa om Ullared så finns det en sån kategori,
min korta tid som tupperware konsulent finns också med,
och mina foton samlas i egen kategori osv..


Kommentarer
Postat av: puppy

din design är über gullig verkligen!

2010-11-01 @ 11:40:32
URL: http://puppymuppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!