nessie

Min lilla nessie sessi sue ,slusa lus
ville sova över hos sin mormor
imåndags,så när vi var o handlade
så ringde hon henne .
Så vi åkte upp till mamma
och tog en fika ihop innan
vi lämnade kvar nessie
hos sin mormor.

Jag blir så full i skratt,
nessa var helt övertygad
om att hon skulle komma
hem dagen därpå.
Så hon ville att jag skulle
köpa hem pannkakor o sånt
till lunch då bara hon o jag
skulle vara hemma.

"men du kommer ju inte vara hemma"
"jo jag kommer hem imorgon.."


Ja idag är det onsdag och hon kommer hem?
Haha imorgon kommer de hit
och hämtar pojkarna..
Jag blir så full i skratt.
Det är som vanligt med dom där 2..
Underbart:-)

Så imorgon efter dagis
kommer de o hämtar
pojkarna och de ska sova över där alla 3.
Det kommer bli första gången johan
sover över hos henne/hos någon .

"Men du vill väl ha en ensam fredag med pappa
eller hur mamma"

Ja man blir ju full i skratt av henne..
Vi får väl glo på film
och ha fredagsmys för oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!