mina boys

Daniel ska på barnkalas idga hos sin dagiskompis.
Och han har längtat sen han fick inbjudningskortet.
Han frågade mig i torsdags när kalaset skulel vara.
-är det många veckor kvar?
allt känns ju som en evighet för honom.
Men nu under helgen har han räknat ner.
Och han sprang upp o letade efter en fin skjorta
redan i fredags,som han valde ut att han skulle ha på sig
på kalaset.
Men den var väldigt liten,han hade den på johans dop.
Och det var ju ett tag sen..
2år sen snart..
Så jag lovade att köpa en ny till honom..
Men jag hann aldrig dit  igår innan de stängde kl 15.
Så jag fick göra en nödlösning.
Jag gav honom skjortan som jag hade gömt
för att ge honom i julklapp.
Så får jag köpa den  andra idag istället
när jag o nessa ändå ska på julskyltningen och julmarknaden..
Så nu sitter han här påklädd o klar
med jacka o skor på sig.
O väntar på att klockan ska bli mer
så vi kan åka..
Här kommer kort
på pojkarna som jag
älskar mest av allt i hela universum.
Min man räknar jag inte in som pojke,
han får vara en man idag.;-)
Så han är inte bortglömd..
Mina kärleksfulla pojkar.
På 5½år och 3år.
Första kortet är taget 2009-01-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!