lilla hopp

Nu har jag varit ute hos kaninerna
och Gosan hoppade ut från
buren som vanligt och började
springa omkring på altanen..
Pigg o glad varje dag är hon.
Hon hade ju boat för någon vecka
sen och det har hon ju fortsatt med.
Hon har lagt en massa halm över hela
hennes krypinn som är under ett tak/låda med lock.
Och det är halm över längs väggarna osv..

Lilla Hopp
som är våran mellersta kanin.
Han kommer alltid o hälsar
när jag öppnar buren men
han är mestaldels i buren.
Han brukar sitta där o mysa
uppe på hans tak i hans krypinn..
Men igår så tog jag ut honom
så han fick springa runt lite
i lekhagen som står
på altanen numera..
Och Gosan hon sprang runt honom.
De har galler emellan varann..

Jag fotade lite i hopps bur
nu när jag var ute hos honom.
La in lite mera halm
som kan värma honom lite.
Och så lite knäckebröd såklart.
Som han gillar:-)


Hna fick blåa ögon o lite annan färg på pälsen på kortet
som är överst.
Men han har bruna ögon och brunsvart päls..
Han är så go våran lilla hane:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!