kommentar

Vissa saker är så patetiskt löjliga så jag skakar bara på huvudet åt det.
Jag fattar inte hur man kan störa sig så.
Men som sagt.jag bryr mig inte..
Men om man nu :egentligen ska jag inte läsa din blogg
för du är så fjantig ,men varför läsa den då.
Varför störa sig på allt jag gör.
Nog om det:
Det jag har skrivit om att man inte får ta kort
från mig,det är inget jag har kommit på.
Utan något som de flesta anser..
Jag vet flera som har som text:
det är förbjudet att kopiera mina kort
Och de har aldrig hört något om det.
Men eftersom det är jag som gör så
så är det fel.
Men varför ska inte jag få skriva så
i min EGEN blogg
när alla andra får göra det.
Och varför läsa min blogg om man skriver:
jag borde egentligen inte läsa din blogg.
Anonyma kommentarer skrämmer skiten ur mig.
Man vet inte vem det är som skriver.
Man vet först inte vad det handlar om.
Och om jag har tagit bort en kommentar som jag
inte vill ha på min blogg
varför fortsätta kommentera och tjata om dessa dumma kort.
Undrar vem som är fjantig.
Sen till er alla andra som kommenterar min blogg
och som förut har skrivit kommentarer
och inte skriver längre.:
jag saknar dem.
Sålänge de är snälla.haha
Och det brukar alla vara ..
Till er alla som läser detta,
jag ber om ursäkt för att jag måste verka sur.
men när folk fortsätter att skriva kommentarer
om något obesäntligt
så måste jag svara..
Visst vill man ha en tjaffsfri blogg..
Och som jag har sagt förut.
I äns blogg ska man få skriva som man vill.
Så länge man inte är elak.
Utan man har rätt till o få skriva som man tycker.
Och de bloggar som jag läser
så tycker jag bara att det är bra att man skriver som det är.
Kram på er ..

Kommentarer
Postat av: Linda Bodini

Man får inte lägga ut personlig egendom eller personer som kan ha skyddat identitet el liknande..sånt måste man fråga, helst få en underskrift på... Gör väll inget om vi i släkten tar en bild på våra egna barn el hund som du tagit.. skillnad om vi skulle sno bilder på allt du tar på.. Vad gör det igentligen om Maria tog bilden på Pärzon????

2010-11-06 @ 17:50:43
Postat av: Maria Holm

Skaka du vidare på huvet...

jag glömde att skriva mitt namn på bloggen, det var ju inte meningen att glömma det så klart. Men uppenbarligen förstod du vem det var eftersom du svarade så det va ju bra.

Det är ju DU som sätter igång saker och sen ska uppföljningen passa dig...

Bilderna tog jag från face book där jag såg dom först.. Jag läser inte din blogg för att jag har vanligtvis inte tid till det. Det var Linda som sa att du förmodligen reagerat på att jag tagit Pärzons kort, så jag kommenterade det. Hur faan skulle jag veta att du inte ville prata mer om det för att du inte tog med inlägget??????

Jag stör mig väl inte alls på allt du gör. Men det här tycker jag är skit fjantigt.

Det ska dansas efter din pipa!

2010-11-06 @ 18:18:24
Postat av: petra

maria eva carolin holm:

ge dig .

det passar inte dig att vara så himla sur jämt.

sur för allt.

gå till mamma o prata skit om mig,om att du irriterar dig på att jag har tagit kort på någon av dina barn för typ 2år sen.

så nu är vi kvitt eller vad du nu sa..

vad har det tagit åt dig.

här har man suttit o sett upp till dig i hela sitt liv(eftersom du är min storasyster och för att du alltid har varit den du är) så är du så fruktansvärt sur och löjlig.

fy.

reta sig på att man tar kort på eran hund där en tapet syns.som att folk skulle se att den väggen tillhör maria holm.

är inte du mer allmänbildad o smart för att reta dig på sånt här..

reta dig på att någon har tagit kort på din hund.

du borde vara glad för att jag har tagit fina kort på honom.som du kan ta del av.

nä här ska vi vara sura.

o lägga det på ett dagisnivå..

låt mig va,du behöver inte oroa dig för att jag ska ta kort på din hund mer.

det kan du få göra själv.

ett misstag som jag aldrig gör om.

och du:ursäkta så mycket för att daniel fick ta mormors tårtbit.

jag såg ju hur sur du vart,men det kommer inte att hända igen.

och det fick jag ju höra på omvägar också.

maria är sur,maria är sur..nähä..

nä surheten passar inte dig..



följa min pipa?

fy vad löjlig du är.

patetiskt.

ge dig iväg från min blogg.

nu schas.



2010-11-06 @ 18:42:02
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu är det krig... :(

2010-11-06 @ 18:44:41
Postat av: petra

ja mamma nu är det krig.

sorry mamma men jag kunde inte skydda dig..

älskar dig..!!!!!!!

2010-11-06 @ 18:52:28
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: petra

syrran bodini:

du har rätt om hemlig identitet.

men det vet både du o jag att de inte har.

sen har jag aldrig skrivit att hunden eller väggen på kortet tillhör maria.

jag stör mig inte på att hon har dem där.

2010-11-06 @ 19:09:59
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!