kaninutställning med örebrokaf

Idag vart det sen middag men vi kom hem vid 20,25 från örebro:-)
Vi har umgåtts med en del från örebro läns kaninavelsförening.
John hjälpte till med allt från grunden tills det var färdiggjort inför imorgon.
Så det bara är att sätta in kaninerna i de rätta burarna.
jag o barnen hjälpte till med det vi kunde..o så bjöds det på mumsig fika:-)
imorgon blir det en hel dag på kaninutställningen

vid örebro travbana vi åker dit på förmiddagen och komemr väl hem på kvällen.
Jag kanske smiter till marieberg köpcentrum/ikea om jag får det långtråkigt.haha
vi ska hjälpa till att  bära kaniner..osv..
Och kolla på själva utställningen..

Jag hoppas på att få se en massa fina dvärgvädurar"vill ha"
Långöra kaninerna som man kan kalla dem
är så otroligt söta. Med sina hängande öron..
Alla våra kaniner har ju uppåt öron..
Gosans är visserligen lite neråt men inte tillräckligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!