iskallt

Idag är dagen som tidningarna
har varnat för .
Det ska bli oväder idag.
Och när jag och pojkarna
gick till dagis för en timme
sen så blåste det iskallt..
Pojkarna gick där och var så glada.
Och när de kom in så hann johan
knappt ta av sig jackan innan
han vände sig om för att vinka hejdå till
mig lite snabbt.haha..
Så det var bara för mig att gå hem.haha
Underbart:-)
Nu missade jag att skicka med deras fodrade regnbyxor
eller termobyxor för den delen.
Men johan o hans fröken skulle vara inna idag innan vilan.
Och som det såg ut som nu kunde nog danne låna några.
Jag har ju inte tillgång till bil idag förrän vid 12,35
och jag vet itne hur johan skulle reagera om jag kom
in lite snabbt med dannes fodrade regnbyxor/termobyxor.
Kanske skulle han inte märka något..
Men skulle han göra det så skulle han bli lite lurad.
"ja åka hem,nähä.."

Lägger in en bild på pojkarna från en dag
då vi hade en äventyrsdag i skogen med "Kyrkans barngrupp"
Det var en härlig utedag.
här grillar vi korv och pinnbröd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!