4dagar gamla

Idag är kaninbebisarna 4dagar.
vi har kommit på
att vi nog måste ha upptäckt dem rätt tidigt
efter att de fötts och inte en dag efter födseln
som vi först trodde.
Så kanske var de bara några timmar
när vi upptäckte dem första gången..
Det finns ju lite utvecklingsmässigt
som man kan gå efter.
Så det är väl därför som vi tror
att de kan ha varit rätt små
när vi såg dem..
Jag tänkte lägga in lite
info om nyföddstiden hos kaninbebisar
och lite annat nödvändigt vetande.
För alltid är det någon som är intresserad.
Och förhopningsvis så når jag ut
till lite kanin folk också genom min blogg..
Så jag ska ta och lägga in en till kateogri.
Vet inte än vad den ska heta.
Men jag tar gärna emot tips..
Jag avslutar så här
för denna gång.
Så blir inte inlägget
så långt.
Ni vet väl hur jag är,jag är inte direkt
kortfattad av mig.Utan mitt babbel tar aldrig slut
jag är ju sån i verkligheten också beroende
på om jag känner mig bekväm i sällskapet eller inte.
Här kommer ett videklipp
som john tog när han var kollade
till kaninbebisarna sist.
Han hade fullt sjå o kolla till dem
samtidigt som han filmade.
Så de börjar bli snabba nu:-)
Kolla också in hur de har växt till sig.
De har ju fått päls o så,det första lilla fjunet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!