tacksam

Jag är så bölig av mig.
Vanessa har det alldeles underbart på cypern.
Fick precis ett mms av mamma där nessa  ligger
i sängen o är sådär sprallig som nessie är.
O både hon o Liam har en varsin pringles .
De har det så bra,all mormor o åkes kärlek
för sig själva. O vara de 7åringar som de är snart.
Bada ,busa,äta glass,köpa godis ,o bara ha det härligt..
De har verkligen så underbar mormor o åke(morfar till Liam)
som ger dem allt .
Även om jag sitter o gråter av saknad
så är jag så tacksam över att
mina barn o mina systrars barn
har den här möjligheten.
Möjligheten o åka på lyx semestrar ..
Ja lyx är det allt när man har sin mormor o åke för sig själva.
O kunna va med några man älskar dygnet runt..
O inte nog med det hon har ju sin Liam med sig.
Sin kusin som hon tycker så otroligt mycket om..
Som växer upp tillsammans sen dag 1.
O även om jag gärna hade velat följa med
så var ju nessa o vi
på rhodos för bara ett halvår sen
o hade min bästa vecka ever..
ps:nessas morfar är också väldigt underbar o tillsammans gör vi andra utflykter ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!