maghelvete..

Jag är så fruktansvärt trött
på den här magen som jag har.
Eller kroppen kanske man ska säga.
O nu menar jag absolut inte för
att den är stor o att den hänger,
uan det är värre än så.

Vete fan om jag vågar äta något idag.
O jag vete fan om det här
kommer att ge sig..
Jag är inte helt säker
på att jag har ätit något olämpligt.
Det brukar inte vara så här illa då
Men jag är till 100% säker
på att det inte smittar..
Eftersom ingen annan ur familjen
känner av det..
Det borde man märka, kan man säga..

Men nu slipper jag gå på alvedon
iallafall som jag fick göra under hela natten
och morgonen..
O de värsta magsmärtorna har gått över,
hoppas det fortsätter så..
Men ont har jag fortfarande men inte
sådär som i natt.

Jaja det återstår väl o se vad det kan vara..
O när det ger sig..
Annars så har vi en bra o lugn söndag..



Kommentarer
Postat av: Kristin

Kanske borde gå till läkaren och få en ordentlig utredning, för dte låter inte alls bra att du får så där ont. Krya på dig...kram

2010-05-23 @ 16:35:55
Postat av: Linda

Gå till doktorn och kolla vad det kan vara, fast det kanske du har gjort...

2010-05-23 @ 16:43:52
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: petra

ja jag har nog inget val snart om det fortsätter såhär..

2010-05-23 @ 17:39:36
Postat av: Vibeke

Stackare! Håller med de andra att gå till doktorn om det fortsätter. Aldrig roligt att må dåligt och det är ett helvete med krångliga magar! :(

2010-05-23 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!