h&m

Ja nu är jag lite frustrerad.
O hade behövt det där affärs utbudet
som jag hade tillgång till för 3år sen..
Kunna åka till h&m i kungens kurva
om man inte hittar det man ska i en affär osv..
Igår drog jag mot stan
för att börja handla inför nessas födelsedag.
O jag tänkte köpa lite kläder till henne.
Det behövs alltid,o det brukar alltid
finnas så mycket fint till henne.
Nu var det så att allt jag kollade på
fanns bara i strorlek upp till 110/116.
Så grattis ni med tjejer i den storleken:-)
Nessa ska väl ha 122/128..
122 eller 128 i kjolar o leggins o sånt.
O i 122 i byxor(hon är 120 lång)
Kollade igenom en massa jeans.
Nä bara i strl 128.
O hon kan ju inte ha 128..
Börjar ju med 122 typ nu,
är hennes nästa storlek,
116 blir för litet (växer ut i morgon typ)
Så det var hopplöst.
Fast jag hittade ett par byxor
men klantarslet arne valde bort
dom där byxorna o tänkte:
ja men jag drar till Lindex.
Jo visst där finns det ju massor
istället till henne.
Så det blev en fin klänning
som hon kan ha på skolavslutningen.
Men jag gillar h&m också
för det brukar vara så billigt där.
En topp kan kosta 49,50 ,79,50 ...
O klänningar 99 kr osv..
Såg iallafall att det fanns massor med
hannah montana kläder på både
Lindex o Kappahl.
O en massa andra fina o
lagomt tuffa läder på
Lindex o Kappahl.
Nessa är liksom i en mellan ålder.
Inte så liten längre men ändå inte
så stor så allt det tuffa passar.
Men snart drar jag på henne något i 134/140
så utbudet ökar lite ..
När hon kommer hem sen så ska
jag ta med henne så får vi se
vilka plagg som hon kan ha i storlek 134/140.
Så kanske jag har lite mer att välja på till henne.
Jag åkte hem iallafall rätt nöjd ,
kom hem med en väldigt fin
o lagomt tuff topp från h&m
o så den där festfina klänningen från lindex.
Men nu är jag inne på h&ms hemsida
o vill klicka hem lite kläder till nessa.
Men leverans datumet står på i slutet av maj
och i mitten på juni på precis allt
som nessa ska ha..
Slutet på maj går ju bra
förutom att då kan hon inte få det i present.
O i juni,då kan jag ju lika gärna
vänta med beställnignen..
ps:Den lila klänningen på bilden
fanns bara upp till 110/116 här i kga.
Om man inte ska ha en i jättemörk grå..
O på nätet kommer den i juni..
Så jag får ta o släppa den fina klänningen
för 99 kronor..
O den här klänningen
med ariel finns även med hello kitty osv
levereras i juni.Så vi får snällt vänta
tills det eventuellt kommer till kga.
OM det kommer;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!