hispiga mamman?

Idag ahr varit en lång dag.
Jag,john o pojkarna åkte iväg lite
till granngården o kollade på kaninmat o sånt.
O till öob o till netto för att fixa lunch
o för att ha något att göra .
Har inte mått något vidare idag.
O just nu är min stora dröm att få höra nessas röst
eller få ett sms där det står att de har det bra på cypern.
För sist jag hörde något var kl 8,30 o då sa nessa att de satt på flyget.
O att de snart skulle flyga så hon skulle snart få stänga av telefonen(mormors)

Som jag sa till john:
tänk om det har varit en flygolycka,
då skulle vi få veta det genom expressen..
Men det har han givetvis redan kollat upp..

Nu vet jag hur det var för min mamma när
nessa var liten o vi bodde 25 mil bort.
O när hon var någonstans så såg hon nessa överallt.
Kläder till nessa,barn som såg ut som henne.
Allt påminde om henne.
Så har det varit för mig idag..
O inte blir det bättre av att jag idag såg videofilmen
om Maddie.
Ni vet flickan som försvann för 3 år sen ,
hon var väl född 03 precis som nessa..

Jag är van vid att nessa inte är hemma
men jag är inte van att hon är i ett annat land..
Så nu får de gärna höra av sig.Alla sms är avvaktande,
så ett levererat status vore inte helt fel..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!