Grattis

Idag fyller min son 5år
o han vart så glad
för sina morgonpresenter..
Just nu sitter födelsedagsbarnet
o spelar nintendo ds.
Super Mario Winter games
som är vanessas.
Bra att han har något
att låna nu tills han får
sitt paket av oss.
Vanessa har så ont av sina vattkoppor
så hon mår inget vidare..
O jag förstår henne fullt ut.
Fy att ha vattkoppor just där..
Men nu sitter vi o väntar på
att tiden ska gå så pappa john
kan komma hem
så vi kan börja fira lite mer.
Men daniel är rätt tålig
ändå på att vänta på paket.
Han har bara försökt ringa sin pappa
på min mobil några gånger,
ja eller min pappa rättare sagt.
Han ser bara att det står pappa
o så ringer han..haha

O så är Daniel med
i karlskgatidningen idag
i firarhörnan:-)
Det tyckte han var roligt,
o få se sig själv i tidningen:-)


skrivet:idag vid 10tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!