fotbollsmamma

Förra veckan så åkte jag
med danne till Kb:s fotbollsskola.

De andra hade väl spelat 2 gånger innan ..
Men det gjorde inte så mycket.:-)
Danne lärde sig snabbt o stortrivdes..
O han har många kompisar från dagis
i samma lag som hejjade på honom
så fort de såg honom:-)
Så på onsdag är det dags igen:-)

När man betalade fotbollskolans avgift
så fick man en vattenflaska o fotboll.
En t-shirt ska man också få,
men de var slut..
Hoppas vi får  den på onsdag..
Så han också är blåklädd:-)


O idag Måndag
var det dags även
för våran tjej att
få börja på fotboll.
Fast för F03 i rävåsens Ik.
Som har röda kläder:-)
Lite roligt är det ju för
jag har också spelat där
engång i tiden"ler"

Det är inte direkt
någon överrskning
att hon vill börja
för det har hon pratat om
sen i höstas..
Nu har de som hon började
med dag ,de har ju spelat sen
i vintras o är hur duktiga som helst.
Men om några veckor så sitter
det nog för nessa också:-)
Men visst behöver även hon fotbollsskor
om hon ska kunna spela som de andra tjejerna:-)


Efter fotbollsträningen så åkte vi vidare till Max
o åt en varsin sundae med dumlesås:-)
Fast det där är ju en lyx milshake med jordgubbar
som hon dricker..hon bytte med mig,
jag fick hennes sundae o hon min lyx milkshake.
Bytt är bytt.haha
Vilken som var godast?
Ja sundae med dumlesås var riktigt god..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Värsta proffsen ser dom redan ut som=)

2010-06-02 @ 09:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!