Vattengympa

Jag o kathleen åkte på vattengympa i förmiddags..
Det var första gången o det var riktigt kul..
Det lär ju ge en del träning.
Allt är bättre än o sitta vid facebook
som jag annars skulle ha gjort..:-)

Ångrade mig lite att jag inte
köpte månadskort på vattengympan.
Men det får det bli nästa gång..
Var väldans bra pris ,o träna det skulle jag behöva göra.
Man blir ju så mycket piggare..

Daniel spydde precis innan jag åkte på vattengympa.
Hoppas det bara är något tillfälligt så ingen mer blir sjuk nu.
O danne behöver gå upp i vikt inte gå ner...
Nu snart ska jag göra pizza
tillsammans med vanessa o johan.
Det lär de tycka är kul,johan passar väl på
att äta lite också ..Lägger på lite o äter lite...

Ska ta o dela med mig utav videoklippet som jag la in på fb..
Kanske är någon som vill se:-)
Det är alltid så mysigt med lite videoklipp
o foton i en blogg tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!