VARDAG

SÅ var det måndag igen då.
O john har varit på sitt jobb
o nu är vanessa hemma.
Pojkarna har varit hemma med mig,
det är ju måndag o inget dagis för danne.
Funderar lite på vad jag ska göra idag.
Något vill jag göra.
Får se vad dagen har att ge..
Imorgon ska jag iallafall i väg o storhandla
Inför påsken.
Jag o något av barnen.
Förmodligen är det vanessa
som får följa med.
Får se hur man säger nej till pojkarna.
Brukar alltid sluta att alla 3 följer med.
När det är något speciellt.
Oftast är det johan som är med överallt.
Man hinner knappt säga :jag ska åka
så är han påklädd.
Sen är det påskparaden på onsdag
som är mitt i stan varje år.
O den här gången ska Daniel med dagiset
dit så jag måste förbereda med påskgubbe saker..
Vanessa slutar ju 11 så det blir nog inte
att jag o barnen åker dit..
Men danne ska dit iallafall o det är viktigast.
Nä nu ska jag gå ifrån  datorn
o göra något..
Något,vad som helst..
Vill ju ta fram mina påsktuppar o sånt
men jag hittar dem inte.
Bara de nyaste.Vill ju ha de från barndomen
framme.De fina som jag fick av peråkes mamma(gummi farmor)
när hon levde..Dom är viktiga för mig..
Men jag har letat i källarn o jag hittar dem inte..
foton:från förra årets påskparad.
överst:daniel o johan .
vanessa o daniel..o så påskharen..

Kommentarer
Postat av: Nettan

shit snart påsk=(

2010-03-29 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!