Vår

Vilken härlig dag det har varit.
Det har verkligen varit vår ute idag..
Varmt o härligt har det varit..
O det är så underbart att snön
håller på o smälta bort
helt o hållet nu från vägarna..
Så nu kommer man fram överallt igen:-)
Jag o pojkarna drog mot en Loppis
idag vid 11 tiden..
Vi gick mest runt o tittade i början
men sen hittade danne en tarzan dvd
som vi köpte o så hittade
vi ett par jättefina skridskor som han ska få ha
nästa år..Nu är det nog inte skridsko säsong längre,
tror jag..Så han får vänta ett år.
Men de var så fina så jag kunde inte låta bli o köpa dem.
Bara o hoppas att danne kan ha 29-30 till vintern..
Annars har vi ju alltid johan som kan ta dem..
Det är ju fördelen med 2 pojkar som är nämn stora.
Men skiljer ändå 2 år..
Vi fikade lite där också.
Är ju så gott med hembakat
o smörgåsarna såg så goda ut så det vart en sån till mig.
Men danne tog en kladdkakemuffins.
Sen fick danne välja ut någon sockerkaka eller nått
som de sålde som man kunde ta med hem.
Han valde en stor rund chokladkaka.typ sockerkaka fast med choklad..
Vart väl inte någon favorit direkt här hemma men danne tyckte om den:-)
Hade kanske varit godare med bullarna..Sockerkaka är ju så lätt o slänga ihop själv.
O 30 kr ..nja..det gör vi väl inte om..
Sen på eftermiddagen drog hela familjen
ut o handlade lite o sen tog jag,vanessa o johan
en lång promenad..
Johan drog jag i sulkyn o vanessa cyklade för första gången för året.
Vanessa ville cykla hur långt som helst idag..
O det var så skönt ute..
Hoppas det fortsätter så här så vi kan få vår o slippa all snö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!