underbar vän

Jag har ju helt missat att
skriva o berätta om en så gullig sak..

Några dagar efter att jag hade fått körkortet.
Så när jag kollade brevlådan så
såg jag förutom brevet från länsstyrelsen/vägverket..
även ett paket som var till mig..

Vart så glad o såg genast att det var från
en av mina närmaste vänner :Vibeke..
Min vän sen stockholm tiden:-)          
Jag sprang in o öppnade paketet.
O hon hade köpt en chokladask o ett
"grattis till körkortet" kort..

Jag vart så glad o är det fortfarande.
Vilken fin vän jag har:-)
O chokladen njöt jag av
framför tv:n helt själv..
O kortet står i fönstret i köket
så jag kan se det varje dag..

Jag har sån  tur att jag har dig som vän.

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Såklart man måste uppmärksammas när man tagit körkort! Det är ju en milstolpe i livet! :) Är tacksam att jag har dig som vän med!

Stor kram!

2010-03-14 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!