tisdag

Idag är det den vanliga petra skjutsar o hämtar
runt alla familjemedlemmar dagen..hehehe
Vi drog till ica också(snart ica maxi)
o köpte kaffe som jag jämt annars har hemma.
Men igår tog allt slut så jag har
inte druckit kaffe sen igår på öppna förskolan..
O så vart det baguetter o det som ska vara i tonfiskröran.
O så frukt som vi jämte köper,o så mjölk..
Vardags handlandet:-)
Så nu har john fixat tonfiskröra o kaffet är klart
så ska vi ta o äta lite baguetter till Lunch..
Sen om en timme ska vi hämta danne.
Sen blir det o ta det lugnt en halvtimme
o sen ska vi dra mot kathleen..
Var rätt längesen vi var o hälsade på dem,
tror det var i somras som senast.
Ska bli intressant o se hur det går o köra dit fram o tillbaka.
Jag har inte kört motorväg sen halvtimmen
innan min uppkörning så det var en månad sen ungefär..
Vet att jag kan,men det är lite annat när man ska åka helt själv..
Ja barna är ju med.Men någongång måste ju bli första gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!