tackgåva

Idag åkte jag o vanessa runt omkring.
Det är så svårt o hitta någon bra parkering
nu när det är nästintill fullt på parkeringen.
O det är så mycket snö på vissa.
Men på willys parkeringen,
som jag förut inte har tyckte så värst mycket om.haha
Har nu blivit en helt okej parkering för mig.
Synd bara att det kostar 10 kr att parkera 1 timme..
O den timmen gick fort..
Vi gick lite omkring på ojojo o på kappahl.
Men sen åkte vi vidare till ekeby blommor
o där hittade vi den perfekta presenten..
Nu har jag ju inget kort på det.
Men en present på 180 kr lär duga.haha
Är inte summan som är det viktiga
utan själva saken.
Det var en liten blomsterarrangemang/dekoration...
En liten blomma med en massa små stenar o små nyckelpigor
som satt på självaste arrangemanget.
Den var söt o så står den sig lite..
Ja fin var den iallafall.Även om jag nu ångrar att jag inte tog kort på den..
Jag skrev ett gulligt o lite halvpersonligt kort..
Tror väl att jag skrev något liknande:
Tack för allt stöd o uppmuntran
som ni har gett under min tid
som körskoleelev..
Jag är er evigt tacksam.
Kram petra w.
Nu var ju inte Gunilla som jag ville lämna över den till
där för hon hade gått hem för dagen.
Men hon kommer bli glad när hon kommer dit imorgon..
Den här från interfloras hemsida
är också fin.
Det finns ju så mycket fint,
o har man beslutsångest så är det inte
lätt o stå o försöka bestämma sig i affären"ler"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!