slappar söndag

Idag snöar det konstant hela tiden.
Så här är det ingen vår,jag som var så glad
över att kunna promenera utan allt snö i vägen..
O så har johan 39,9 graders feber så här blir det en lugn söndag..
Jag ska försöka att inte bli sådär uttråkad som jag har varit de senaste dagarna..
Man får föröska roa sig bäst man kan.haha.
Finns ju massor att göra här hemma om man bara har energin o lust.
barna stökar ner rätt rejält här på nedervåningen
mest i vardagsrummet.förstår inte varför det ska vara så kul
o dra fram allt dit o så lilla johan har väl rivit sönder
en massa papper från dvd fodralen..ja inte idag,nu sover han ju bara.
Men igår var det mer fart i honom..
Nä nu ska jag ta o gå ner o ta en kopp kaffe
o sen ska jag väl föröska plocka undan lite o fixa..
Här blir man så seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!