skrivtorka?

Har tänkt uppdatera lite
men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Rätt ovanligt för att vara mig;-)
Det är skönt iallafall att vi börjar närma oss slutet på mars.
O att det börjar bli lite varmare ute,några plusgrader mer har det ju blivit..
O snart är det påsk också.
Det är en mysig högtid tycker jag.
Med påskägg o påskharen som kommer.
O en massa god påskmat.
Allt blir ju lite roligare o mysigare anser jag
om man tillbringar någon dag tillsammans med några andra.
Kanske med någon förälder eller så..;-)
Vanessa längtar ju till påsklovet.
Inte för att vi har några direkta planer
men hon längtar dit.
O då är det redan april också o det brukar vara en trevlig månad.:-)
O sen är det ju Valborg.
O sen ska Vanessa ut o resa..Bada o sola o ha det varmt o skönt..
O efter det så är det dags för alla födelsedagar o kalas här hemma:-)
Så man har ju lite o se fram emot..
Så Våren du är välkommen!!
fotot:det här fotot tog jag
på tom tits sommaren 07.
Innan vi sålde radhuset o flyttade 25 mil..
Tycker att det är ett så fint kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!