Prinsessan o Grodan

Jag,vanessa o daniel har precis kommit
hem från bion..
Vi såg Prinsessan o Grodan
som hade biopremiär igår .
Det var en väldigt fin film..
Med roliga karaktärer.
O Grodorna var söta:-)
Både jag o barna tyckte om filmen.

Vi köpte en stor meny som innehåller
stor popcorn o stor cola..
Det vart väldans mycket popcorn
så det var bara o äta:-)
Vi tog hem det som vart kvar
så johan fick mumsa lite också.
Men min guld nougat åt jag upp på engång."ler"



Här är deras trailer:
http://www.disney.se/prinsessan-och-grodan/?ex_cmp=PATFWDSMPISE17042

En film som vi rekommenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!