Påskpårad

Japp det blev påskparad även för mig
o johan.
Jag tänkte att jag kan ju inte gå emot strömmen
o våran tradition.
Så när Jessica hörde av sig o frågade om jag o johan ville
följa med henne,kevin o hennes kompis o hennes dotter
så sa jag först nej men sen så tänkte jag :varför inte.

Så när jag hade lämnat daniel på dagiset så bestämde jag mig
för att vi skulle åka.Så in med johan o klä på honom vinterkläderna.
O så drog vi mot stan.Vi så tidigt så vi kom först av alla.haha

Men sen rullade det på.O även daniel o hans dagis kom.
Å vad duktig danne var som vinkade till mig bara.
O fortsatte gå med sin kompis.
O sen stod jag bakom dem lite när det var sång med sopan,
o kycklingarna osv.

o sen kom danne o gav mig en kram o så vi hejdå
o så gick jag till bilen o han gick med fröken..
Jag såg dem gå sen mot busstationen
när jag körde förbi.Min duktiga pojke:-)

Kommer lite foton snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!