mysig dag

Jag vart så sugen på den där fiskgratängen
som jag la in receptet på här i förra inlägget
så jag bad john göra en sån till middagen..
Det ska bli riktigt gott med fiskgratäng,
var längensen ..Men john gjorde en sås till också,
för det saknade vi i receptet:-)

Sen har ju jag sagt i flera dagar att jag ska göra
aprikos gifflar.Blir ju aldrig av att jag gör dem.
Har ju allt hemma.Kanske får bli imorgon..:-)

Har iallafall haft ett mycket trevligt besök
av min käre mor idag o hennes söta Cavalier king charles spaniel.
Han är så fin lilla olle:-)
Pojkarna rusade till Olle när de såg att han var med också:-)
Tack mamma för att du kom hit på ett spontant besök.
Skönt att du är hemma igen:-)



O sen har john gjort rent sköldpaddans hem,
så nu är det rent o fräscht där..
Johan vart såg lad när vi skulle ge sköldis mat.
Han tar fram sin lilla hand o väntar på att jag ska lägga maten
i hans hand så han kan ge till sköldis:-)

Jag är så glad över att jag har dessa pojkar,
o min tös som kanske inte alltid är så glad alla gånger.
Men jag älskar dom så extremt..
Ja dig också john:-) såklart:-)

Ska ta o kolla till fiskgratängen
sen blir det till att lägga in nya korten
i datorn så det blir lite nya foton här o på fb..



foton:
min lilla johan på 2½år med mormors hund.
Johan läser för Olle:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!