min lilla kompis

johan o jag har varit o kvällshandlat..
hade en liten pajas med mig o han är ju så duktig o ha med..
jag tog en youghurt o la ner i korgen o då stod johan vid en annan youghurt o sa:
syster vill ha den.."jasså vill syster ha den youghurten"
"ja syster vill köpa den"
det var bara o lägga ner den i korgen..tur att johan har koll på vad syskonen vill ha där hemma:-)
Sen så gick vi till riskakorna o han valde genast vilka han skulle ha..
Den med ostsmak såklart:-)
O så stod han vid smörgåsrånförpackningen o låtsades äta ur förpackningen..

"Okej vi köper väl en sån också" rätt billig o ha med sig..kostar ju bara 8-9 kr.hihi..
Sen fick johan bestämma om vanessa skulle ha Barbie tummelisa filmen..
Förra gången jag frågade johan om vanessa skulle ha något då vi var på lidl ,han o jag
så sa han nej o la tillbaka den i hyllan..
Men nu så vart han glad o frågade"köpa den?
"ja vi köper den till syster"

Kanske inte var så lägligt o ge vanessa en ny film
klockan 19.40 på kvällen när hon snart ska gå o  sova.haha..
Så nu får alla 3 sitta o kolla på filmen en liten kort stund men sen blir det bums i säng..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!