Melodifestivalen

Efter att folk skriver på facebook
att de som röstade på anna bergendahl är idioter
o en massa annat folk som är så sura.
Så ska jag provocera er lite med att lägga in
låten på MIN BLOGG!!!
haha..jag må vara en idiot för vissa
men jag gillar den här låten.."retas lite"

Jag blir förvånad över hur barnsliga människor
kan vara för att deras låt inte vann.
Men det kan bara vara en låt som vinner..
Själv så hade jag ärligt talat lite svårt för den där al fakir låten.
Men den vart bättre under själva finalen.
Men ingen jag hoppades på.

Man måste få ha egna åsikter,
man måste få vara som den man är.
Man ska inte behöva ändra sig efter folkmängden.
Oavsett vad det gäller.
Man ska vara den man är..
Om någon tycker att jag är tjock,så får det stå för dem.
Tycker någon att jag är dum,japp det får stå för dem.. osv..

Man kan tänka på vad man säger till folk.
Så man inte sårar.
Men man ska inte behöva ändra sitt liv
för någon annan.

De som är mina vänner är de som gillar mig för den jag är.
O inte för den jag borde vara ..

Det blev ett blandat inlägg.
Är lite svårt o inte komma in på annat..

Hålla mig till ämnet så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!