lycklig

Även om jag skriver ibland
om att jag mår dåligt av vissa saker
så finns det ju så mycket annat
som är så bra.
Det gäller att man tänker på hur bra man har det.
O allt som gör en glad.
Ett litet meddelande på mobilen eller en spontan
kärleksförklaring från sin son eller vad det nu kan vara..
O jag är så glad för att jag har mitt älskade körkort.
Det är som en helt ny värld har öppnat sig..
Låter så flummit men jag kan inte förklara det bättre.

O vanessa har nog allt en rätt sprallig  mamma..
Jag är så glad för att hon vill följa med mig när jag
ska iväg o handla.Det brukar inte bli där vi hade tänkt oss..
Inte bara iallafall.Nä..Varför bara åka till ett ställe
när hela världen är öppen för möjligheter..

Men idag skulle vi bara åka till ica för att handla lite
till middagen o till kladdkake bakandet.
Men när jag körde in till ica så var det väldans mycket bilar.
Bilar som hade parkerat,självklart.
O flera som körde framför mig som försökte ta sig in
på parkeringen..Jag brukar vilja stå längst bort
men där hade de ställt upp containrar.
Så jag körde runt o kollade om det fanns någon
ny parkering men det slutade med att vi åkte därifrån.
Vi drog till netto istället..Där finns det ofta så bra parkeringar..
O lagomt tomt..men precis innan där man svänger in mot parkeringen.
Så stod en tung lastbil parkerad ,på huvudleden..hm..
Den blinkade..Jag insåg att den inte skulle åka någonstans
så det blev att köra om  den...
Om man inte vill att trafiken ska stanna upp förståss.haha

Iallafall eftersom vi ändå var nära leklådan  så gick vi in.
O där såg vi Ben 10 lego som danne har drömt om.
Den har precis kommit in i affärerna..
Så det blev en sån till danne ..
Bra pris hade den också ,149 kr är lagomt för en sån kartong.
Vart lite förvånad över att den inte var dyrare..tur för oss:-)

Vi kom hem lagomt till att vanessa skulle gå till barngruppen i kyrkan..
Där har de buskul idag..Nästa gång är det något födelsedagskalas.

Ska ta o lägga in kortet på danne när han har sin ben 10 lego i handen.
Han är så lycklig över den o det finns flera olika som man kan samla på.
Kommer att lägga in andra kort från dagen..SÅ håll utkik:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!