lite av varje

Så var det förmiddag igen då.
O solen skiner o det ser ut att
vara riktigt härligt ute..
Jag kände mig inte  helt hundra
när det var dags o hämta vanessa
så john fick göra det..

Jag tycks aldrig bli av med den här
känslan jag har i halsen..
O så mår jag lite illa/ont i magen..

Hoppas att jag känner mig lite bättre
om en stund så jag kan ta  en promenad
med barna..
Skulle vara skönt med lite frisk luft
nu när det är så härligt ute..

Daniel är ju fortfarande hemma
från dagis så han skulle behöva aktiveras lite..
Inte för att det verkar som att han är uttråkad.
Han roar sig själv o leker med både vanessa
o johan emellanåt..
Hade ju tänkt ha honom  på dagis den här veckan
men eftersom vi har sagt till försäkringsbolaget
att han ska vara hemma så får det bli så..

Men på tisdag då ska han allt dit igen,
då har han inte varit på dagis på en månad.
Hoppas det går bra o att han blir glad
över att få åka dit igen..
Han träffade ju en del av kompisarna i söndags
på kalaset så det ska väl gå bra:-)
O fröknarna lär ju sakna honom.

Nu ska jag fixa kaffe till mig o mannen:-)
O ge en stor kram till min skoltjej
som är hemma igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!