dyngkåt och hur helig som helst

I går var jag på en föreställning med Mia Skäringer:
Dyngkåt och hur helig som helst.

Hela publiken skrattade konstant till hennes underbara humor..
Hon bjöd verkligen på sig själv o föreställde allt i en massa
roliga ställningar o grimsaer o så..
Jag skrattar bara av att tänka på det:-)

Innan showen så var jag,mamma o 2 av mina systrar
på restaurang i kristinehamn..Maten där var riktigt god.
Restaurangen ligger på tullportsvägen 11.
Men vad själva restaurangen heter ,det minns jag inte..


Här får ni en länk till en artikel om själva showen..
O jag rekommenderar alla med humor att gå på den:-)

http://nwt.se/noje/article667181.ece

Jag fotade lite o filmade henne när hon sjöng
en av sina otroligt fina sånger..
Ska försöka lägga in det sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!