avbokad förmiddag

Idag har vi haft en väldans lugn morgon.
O förmiddagen blir änu lugnare..
Vanessa o danne är i skola/dagis ..
Vanessa ska jag hämta om en timme...
O danne slutar som vanligt kl 13,30.
Han sa redan i morse att "idag är det sista dagen sen är jag hemma"
Det stämmer ju bra,för han är ju alltid ledig på fredagar..

Jag sitter o suckar lite över att ha fått boka av
förmiddagens planer att gå på vattengympan.
Var ju på vattengympa i torsdags o sen simningen i tisdags
så hade det ju passat bra o vattengympat idag igen.
Men nä den där jäkla psm:en sätter stopp..

Känns inte så värst lockande o gå omkring i bikini
när man mår så här..
Så där har vi nackdelen med
att träna på badhuset jämfört  med annan träning..

Inte blir det bättre att man har så sjukt dåligt samvete
för att man får meddela kompisen 2½ timme
innan att jag inte kommer dit..

Jag får försöka roa mig bäst jag kan idag..
Jag har ju tillgång till bil så jag kan ju ta mig vart jag vill..
Så vidare synd om mig är det ju inte..

Nu ska jag gå min vanliga bloggrunda
hoppas det finns lite uppdaterade bloggar..
Går ju istort sett in på samma varje dag
o några nya blir det ju förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!