Underbara sommar

Nu är det sommar på riktigt då:-)
Vanessa hade sin skolavslutning igår.
O hon var så fin o henens klass sjöng så fint.
De sjöng Godisregn:-)
Deras skolavslutning är med i karlskoga tidningen
idag o hon syns på ett kort där när de fotade förskoleklassen.

Sen åkte vi hem o vi åt glass,jordgubbar o kaffe med bullar
med barnens mormor.
O sen på eftermiddagen så gjorde vi iordning
en jordgubbs o blåbärspaj som vi satt
o åt på altanen med vaniljsås till såklart:-)
Det var himmelskt gott:-)

Sen vid 17,30 så åkte jag,vanessa o danne
till Lillsjöstrand ,där DHR har sin somamrstuga.
Ett ställe där jag o min familj får åka till när vi vill.
Men igår så var det festligt för oss nya medlemmar:-)
O jag hade värvat 3 styckna så jag fick 6 trisslotter:-)
Hihi vann faktiskt 25 kr.hihi

Barna älskade det där stället
o de gick omkring o kramade om sin morfar.
O hjälpte Annette o pappa  med att dela ut papper
o t-shirtar osv..O så bjöds det på mumsig potatissallad o rostbilff mm..

O de studsade på studsmattan,gud vad den var stor..haha
O allt är så fint där,barna ville bada .
Men det får bli en annangång..

Ja sommaren är här o det är härligt..
Idag har vi blandannat varit med vanessa på fotbollen
o nu är de o leker med deras kompis:-)

O snart blir det tll att äta något mumsigt
som john har tillagat på våran altan:-)
Där gosan är(våran ena kanin) o myser
med allt gräs som jag har tagit in åt henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!