Solen skiner

Så var det fredag
och solen skiner
o det är sommar!!
Perfekt kombination.
Idag har jag inga planer
mer än att jag o pojkarna
ska gå en promenad.
O lämna in pappret
så johan får börja
på mårbacka i sep..
Vanessa väckte mig vid 7,30
o stod med solkrämen i handen
o ville bli insmörjd.
Underbart med ungar
som har koll på saker o ting..
O som är så noggrann..
Sen studsade hon iväg
till kylskåpet o hänmtade
en frukt o la det i väskan
o sen var hon klar
för att åka med sin pappa
till skolan..
O john han ska med jobbet,
o ha grilldag..
Orättvist;-)
De gör så mycket kul på hans jobb.
Jag saknar att ha någon slags praktik
eller jobb mer o mer..
Mest för den sociala biten
o självklart ekonomiskt.
Men det kanske man inte ska säga.haha
Men nu i sommar
ska jag bara njuta
så får jag ta tag
i mig själv i augusti..
O det känns
som att jag kommer att
få en mysig sommar.
Jag ska blandannat
träffa en barndomsvän
som jag inte har träffat
på åratal.
Ska bli så kul o ses:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!