karlskogafesten

Idag är det karlskogafesten.
Clownen sam kommer 15,30
o då ska vi givetvis vara där:-)

Sen spelar värmlandspojkarna(VP)
vid 17,45 !!
Och kl 21 kommer Anna Bergendahl o uppträder..
Clownnen sam o vp ska vi givetvis se..
Vore kul o se anna bergendahl också,
men det beror på om vi blir kvar..
Hoppas man ser lite roligt fölk som man
kan säga hej till:-)
Och skulle jag inte säga hej så är det inte
för att vara dryg eller elak utan då känner jag
inte igen er eller har inte sett er ..
Eller så kanske jag jättegärna vill säga hej
men jag fegar..Är lite blyg av mig."jobbigt men sant"
Men säger ni hej eller börjar prata så är det ingen fara.
Är inte ovän med någon så det är bara att säga hej:-)

Här är schemat för idag:

Program Scen
15.30 Clownen Sam (30min.) Stora scenen
16.15 Another Galaxy (30min.) Stora scenen
16.45 Hannah Maine (30min.) Stora scenen
17.15 Fuzzy Dice vs. The Kilos Booforscenen
17.45 Värmlandspojkarna (45min.) Stora scenen
18.30 Green Hill Booforscenen
18.50 Dansuppvisning (5min.) Stora scenen
19.00 Sten & Stanley (60min.) Stora scenen
20.15 Tooth Paste Booforscenen
21.00 Anna Bergendahl (60min.) Stora scenen
22.15 Johnny Engströms Band Booforscenen
23.00 SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!