putte i parken

i morgon börjar  Putte i parken,
eller PIP som den också kallas.
Det har blivit en väldigt stor festival
och det kommer folk från överallt
för att komma till lilla karlskoga..
Underbart tycker jag
som gärna ser att karlskoga
växer på kartan och
gillar när karlskoga
fixar saker för invånarna
och utanför staden..
Idag öppnade campingen,
skönt för dem som ska campa i flera dagar
att de kan mjukstarta idag..
Nytt för i år är att de även har putte på torget.
Det låter ju bra tycker jag:-)
Är inte så insatt i vad som händer där,
känns faktiskt som att jag knappt
har läst något om festivalen
överhuvudtaget iår..
Men from imorgon så växer
staden under 4 dagar.
Det låter lovande,
hoppas nu att affärer utnyttjar
det o att de har öppet extra länge.
Det lär locka folk..
Kan ju rekommendera godisaffären
vid värmlandsvägen,
vid cykel o motor där ligger en godisaffär
med 500 olika sorters plus en massa anant godis..
Finns chips där också..Bra att veta för er som ska på PIP.
Idag har de öppet till 21..

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Det bästa är att nöjesbutiken har öppet jätte sent...typ till 3.00 tror jag.

Dom har även mer ätbart som yoghurt bröd osv.

2010-07-27 @ 22:04:36
URL: http://kitin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!