mariebergsskogen

Igår förmiddag drog vi till Mariebergsskogen
som ligger i Karlstad.
Det var flera år sen jag hade
varit där och Vanessa mindes ingenting från sist.
O mycket hade förändrats .
Parken var ju riktigt stor,
o det fanns massor med djur som bodde helt perfekt:-)
Naturen där är väldigt fin och man kan göra mycket där
förutom all lek i de fina lekparkerna,
kolla på de fina djuren osv.
Man kan bada på badstranden, åka tåget som går omkring osv..
Vi hann inte med tåget den här gången och inte heller Naturum.
Men vi var på Mora träsk konserten som de hade under gårdagen..
Jag som är uppväxt med mora träsk och har sett dem hur mycket
som helst under åren hänger ju såklart med i varenda låt som de spelar.
Det var mer föräldrar än barn som dansade till musiken.haha

Efter flera timmar i solen,för karlstad bjöd
verkligen på sommarvärme
så var man verkligen svettig .

Men det är underbart att solen
har kommit tillbaka.
Jag had eju inte kunnat tänka mig
att det skulle bli så varmt ute just igår.
Jag trodde att det skulle bli kallt o tråkigt
som det har varit de senaste dagarna.
Så jag mös som bara den i värmen:-)

En länk dit:
http://www.mariebergsskogen.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!