hett

Ingen kan väl ha missat att det är väldans varmt
ute nuförtiden.
Vi sitter mest på altanen där det oftast bara är skugga
så när jag går ut sen på tomten så blir jag lite förvånad
över hur varmt det faktiskt är ute..
Ifredags var en sån dag då jag blev lite lurad av
att sitta på altanen..

Vanessa hade ingen simskola på fredagen
utan hon o john åkte på sista besöket
hos hennes talpedagog.
För närman går i 1:an så får man gå
hos en talpedagog i skolan om man behöver det.
Så det lämnas över,hm..
Så var det inte på min tid .
På häsängen hade jag talpedagog i skolan(fy)
o sen på strå så har jag inga direkta minnen
av att jag hade någon där men på lasarettet
hade jag den bästa .Gunilla :-)

Åter till ämnet,skulle ju inte handla om min barndom..
Eftersom det inte blev någon simskola
så var det ingen frukost på stranden för mig
o pojkarna så jag sov länge o vaknade lite förvirrad.
Att man blir så påverkad av att inte ha något bestämt
som man ska göra en förmiddag.

Sen satt man ju på altanen hela förmiddagen,
o sen tog jag johan som fortfarande är väldans snorig.
O satte honom i vagnen o gick till Fallqvist glas
där de bjöd på hamburgare o festis:-)
O en massa 50-60 tals musik ,uppträdanden o
en massa fina bilar(raggarbilar)
Pappa o hans kompisar var givetvis där också:-)
O när det kom en motorcykel så
ropade johan: wow!!
Promenaden dit o hem är ju inte direkt
lång är ju bara förbi bjelkes o rakt fram.
Men det var så varmt ute..
Så det var skönt o komma hem.
O lägga sig i barnas badbassäng:-)

Fortsätter i nytt inlägg:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!