fudge,hopp och gosan

Här är Gosan från i våras:
Det är den största kaninen som vi har:
O den som tar mest plats hos oss:-)
Men också den som blir gladast när vi kommer.
Fast nu har vi ju våran kaninbebis också
som blir väldans glad:-)

Det här är en bild från i våras.
Jag ska byta ut den så fort jag hittar en ny bild.
Kan ju hända att hon har blivit lite mindre sen kortet togs.


Här är lille Hopp som vi räddade från djurhemmet i våras:
Här kom vi precis hem med honom:

Hopp igen,också från den första tiden här hemma med honom:


Och så lilla Fudge som är en hermelin/dvärgvädur:

Lika hög som ljuslyktan? haha taget i juli 2010
Fudge har blivit fotograferad med min Iphone:-)
o dom andra 2 kaninerna har blivit
fotograferade  med kameran som jag har lånat av vanessa.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Fudge är himla söt, det är de allihopa, men jag tycker det är nåt alldeles speciellt med små kaniner :-). Min dotter skulle bli frälst om hon fick se det här!

2010-07-22 @ 12:44:02
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja hon är så liten o kan bara bära henne med en hand. När hopp kom så tyckte vi att han var liten. Men det var inget not fudge . Hermelin är den minsta rasen så hon blir inte så stor :-) perfekt :-)

2010-07-22 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!