favoriter från kameran

Har fotat lite med den nya kameran
som vi fick hem häromdagen:-)
Den tar 30 bilder i sekunden,
så det har blivit några sånna också..
Här får ni se lite av favoriterna:
Rätt bilder för att inte kunna kameran helt o hållet än:-)
Bild nr 1 och 2 gillar jag mest:-)
kan hända att jag hade en annan inställning
när jag fotade johan.
O andra sidan gillar jag att inget av bakgrunden syns ,
bara lite text från johns tröja.
Man ska kunna filma i hd också
men det har jag inte
listat ut än hur man gör.
Lär ju bli en stor skillnad från den förra kameran,
den ska vanessa få tillbaka nu förresten.
Ska bara fixa ett nytt minneskort till henne så hon inte behöver ta ett av mina:-)

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Bra bilder, vad är det för kamera ni köpt?

2010-07-22 @ 16:42:58
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!