underbara lördag

Helgerna med familjen är alltid så mysiga.
Solen sken förut o det var -17 ute..
Nu är den på -22grader..

Jag,vanessa o johan har varit ute o åkt pulka/snowracer.
Det var riktigt härligt ute men kallt om ansiktet..
Ser fram emot mer utedagar med barnen/familjen.
Åka lite pulka o så..Säg till om ni vill med:-)

När vi kom in så hade daniel o john gjort
en riktigt god kaka med vitchoklad
o en jättegod glasyr över..
Supersmarrig fika vart det:-)
Ni är så duktiga mina älsklingar:-)

Sen har barna ätit pasta bolognese
o john o jag  åt en stund senare..
Pepparbiff,kantarellsås o klyftpotatis.
O naturligtvis åt både barna
o vi en riktigt god sallad
till middagen..

Sen blev det till att göra popcorn
för att myss med familjen
framför Robinsson .

En väldigt mysig lördag med andra ord..



Hoppas ni också har  haft en mysig Lördag.


Ha det bra!


Så hörs vi.



Kommentarer
Postat av: - Jessika

Hejsan!

Jätteledsen, hade gärna hjälpt dig om jag kunnat. Men blogg.se har jag ingen aning om hur man gör bakgrunder till :/

Jag gjorde till blogspot innan..

2010-01-09 @ 23:50:12
URL: http://ettcitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!