jullovet är slut

Håller på o fixar lite här på bloggen.
En ny bakgrund till min design kom för någon dag sen.
O nu ska det läggas till o ta bort länkar..
Länkar till bloggar som inte längre uppdaterar något
ska bort o nya trevliga bloggar ska in bland länklistan:-)
Det ska ju märkas att det är ett nytt år eller hur;-)
Funderar på att lägga till lite musik på bloggen.
Men först så ska låten från nyårsinlägget
sluta spelas upp så fort man går in här..
För nu är julen över.
O även jullovet.
För imorgon börjar Vanessa i skolan igen
och Daniel börjar på sitt dagis igen..
Blir till att gå upp vid 7 igen..
Inte så jättelockande,vet att det kommer att bli svårt
o få upp alla.Ja johan behöver ju inte gå upp,
men det lär han göra ändå..Så smidig som han är..
En suddig men väldigt fin bild på en fin 6åring på nyår 2009.

Kommentarer
Postat av: Slingersnoken

Inte så kul när lovet tar slut och skolan börjar..

Jag hade gärna varit ledig ett tag till med mina barn.. men nu är det dax att köra på igen.

Jag funderade lite på Visning i Februari...

Skulle det passa dej ?

Kram M

2010-01-13 @ 13:49:46
URL: http://slingersnoken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!