HÄRLIGA SÖNDAG

Vilken härlig dag vi har haft idag.
Jag har mått så bra:-)
Vi bakade dumlekladdkaka igår o idag provade vi en annan variant.
O den här vart så himlans god.
Sen har vi även kollat på G Force:-)
En underbar söndag med andra ord:-)
Imorgon ska vi eventuellt köpa
ett nytt akvarium till våran sköldpadda.
Det kommer att bli så bra:-)
foton:
Min man tillsammans med dagens kladdkaka med dumle
som vart så himelskt god.
O så våran sköldpadda som hoppas
på att vi köper nytt hus  till honom.

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Efterfrågar receptet på den smarriga kladdkakan nu när det är för långt att bara kika över och provsmaka lite... ;) Westermarksfikat är saknat!

2010-01-28 @ 19:53:43
Postat av: till vibeke

ja det var tider det,då vi kunde ses på en fika..:-)

jag ska ta o lägga in receptet på kladdkakan så fort jag hittar den igen:-)

kram

2010-01-28 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!