för lugnt hemma

Jahopp nu har vi fikat med mamma
o mina 2 barn har nu åkt med henne
för att återkomma om ett dygn.
Fy vad tyst det blev.
För ödsligt.
Inte en danne som kommer o kramar mig
o säger:mamma jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Eller en 6åring som leker kanin o skuttar omkring..

Jag hade planerat en rolig eller en effektiv dag
nu när jag inte har 2 barn springandes efter mig.
Men nja motivationen försvann..
Nu har jag chansen o göra något som vi inte annars
kan göra..Åka o äta något gott bara jag,john o johan
som vi gjorde sist vi hade barnvakt.
Men nää,o jag skulle kunna ta itu med saker som
jag måste göra men näää.

Jag tappade motivationen.
Det blir inte så mycket gjort om man
sitter o spelar farmville elelr fishville hela dagarna.
Men det är ett bra tidsfördriv..

Behöver lite peppande ord känner jag..
Eller ett sms kanske..
Det var längesen,mobilen pep.
Sist den pep så var det ett sånt där tråkigt kedjesms
eller ett meddelande om att Lindex har 10% rabatt på rean..
Inte vad jag vill ha..
Jag vill ha sms som förr i tiden där någon har skrivit det till bara mig..
Ska gå o kolla igenom lite sommarfoton,det blir man alltid glad av..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!